Zarejestruj się aby uzyskać BEZPŁATNY dostęp do kursu.
Masz już konto? Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
Sprzedaż zawsze wynika z relacji. To od Ciebie zależy na ile skutecznie ją zbudujesz i czy będzie długo procentować. W tym cyklu szkoleń dowiesz się jakie błędy popełniasz, co możesz poprawić, a także poznasz wszystkie kluczowe elementy budowania relacji z klientem.
1 - Jak zbudować dobrą relacje z klientem?
Klienci czekają na usługę w Twoim warsztacie w długiej kolejce? Może to znak, że nie trzeba się już tak starać z ich obsługą? Te i inne zagadnienia porusza Darek Wawrzeniecki.
2 - Zdobądź zaufanie! Efekt kameleona
Jak nie zamienić odzwierciedlania w papugowanie? Dlaczego podobieństwa dobrze służą rozwojowi relacji biznesowych? Kiedy nadmiar wiedzy szkodzi a nie pomaga? Na te i inne pytania odnajdziecie odpowiedzi w sesji szkoleniowej z Darkiem Wawrzenieckim.
3 - Język korzyści. Co może pójść nie tak?
Jeżeli stosowanie języka korzyści wydaje ci się oczywiste, a trójkąt CZK (Cecha-Zaleta-Korzyść) recytujesz obudzony o północy to … zachęcamy cię do świeżego spojrzenia na ten aspekt sprzedaży i obalenia kilku mitów z tym związanych.
4 - Reguła zaangażowania. Dialog
Jak zaangażowanie klienta wpływa na jego skłonność do powrotu i dokonywania kolejnych zakupów dowiecie się z rozmowy z Darkiem Wawrzenieckim.
5 - Zaangażuj klienta
Jak w prosty sposób zamienić rozmowę handlową w aktywność handlową dowiesz się z rozmowy z Darkiem Wawrzenieckim.