Relacja z klientem

Zarejestruj się aby uzyskać BEZPŁATNY dostęp do kursu.

Masz już konto? Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Administratorem Twoich danych osobowych jest Goodyear Polska sp. z o.o., ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa. Dane przetwarzane są w celu funkcjonowania serwisu Akademii Rozwoju Goodyear, a jeśli wyraziłeś odrębną zgodę – również w celu wysyłania do Ciebie komunikatów marketingowych dotyczących produktów i promocji Goodyear. Twoje dane przetwarzane są na podstawie udzielonych przez Ciebie zgód (zaznaczenia ww. oświadczeń). Wyrażenie zgód jest dobrowolne, ale zaznaczenie pierwszego oświadczenia jest konieczne do wzięcia udziału w konkursie. Każdą ze zgód możesz w dowolnej chwili wycofać pisząc na adres inspektor_ochrony_danych@goodyear.com , jednak wycofanie pierwszej zgody (obejmującej przetwarzanie danych w związku z udziałem w konkursie) spowoduje, że dalszy Twój udział w Konkursie będzie niemożliwy. Masz prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej informacji o regułach przetwarzania Twoich danych znajdziesz w regulaminie serwisu.

Sprzedaż zawsze wynika z relacji. To od Ciebie zależy na ile skutecznie ją zbudujesz i czy będzie długo procentować. W tym cyklu szkoleń dowiesz się jakie błędy popełniasz, co możesz poprawić, a także poznasz wszystkie kluczowe elementy budowania relacji z klientem.

1 - Jak zbudować dobrą relacje z klientem?

Klienci czekają na usługę w Twoim warsztacie w długiej kolejce? Może to znak, że nie trzeba się już tak starać z ich obsługą? Te i inne zagadnienia porusza Darek Wawrzeniecki.

2 - Zdobądź zaufanie! Efekt kameleona

Jak nie zamienić odzwierciedlania w papugowanie? Dlaczego podobieństwa dobrze służą rozwojowi relacji biznesowych? Kiedy nadmiar wiedzy szkodzi a nie pomaga? Na te i inne pytania odnajdziecie odpowiedzi w sesji szkoleniowej z Darkiem Wawrzenieckim.

3 - Język korzyści. Co może pójść nie tak?

Jeżeli stosowanie języka korzyści wydaje ci się oczywiste, a trójkąt CZK (Cecha-Zaleta-Korzyść) recytujesz obudzony o północy to … zachęcamy cię do świeżego spojrzenia na ten aspekt sprzedaży i obalenia kilku mitów z tym związanych.

4 - Reguła zaangażowania. Dialog

Jak zaangażowanie klienta wpływa na jego skłonność do powrotu i dokonywania kolejnych zakupów dowiecie się z rozmowy z Darkiem Wawrzenieckim.

5 - Zaangażuj klienta

Jak w prosty sposób zamienić rozmowę handlową w aktywność handlową dowiesz się z rozmowy z Darkiem Wawrzenieckim.