Marketing online serwisu

Zarejestruj się aby uzyskać BEZPŁATNY dostęp do kursu.

Masz już konto? Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Administratorem Twoich danych osobowych jest Goodyear Polska sp. z o.o., ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa. Dane przetwarzane są w celu funkcjonowania serwisu Akademii Rozwoju Goodyear, a jeśli wyraziłeś odrębną zgodę – również w celu wysyłania do Ciebie komunikatów marketingowych dotyczących produktów i promocji Goodyear. Twoje dane przetwarzane są na podstawie udzielonych przez Ciebie zgód (zaznaczenia ww. oświadczeń). Wyrażenie zgód jest dobrowolne, ale zaznaczenie pierwszego oświadczenia jest konieczne do wzięcia udziału w konkursie. Każdą ze zgód możesz w dowolnej chwili wycofać pisząc na adres inspektor_ochrony_danych@goodyear.com , jednak wycofanie pierwszej zgody (obejmującej przetwarzanie danych w związku z udziałem w konkursie) spowoduje, że dalszy Twój udział w Konkursie będzie niemożliwy. Masz prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Więcej informacji o regułach przetwarzania Twoich danych znajdziesz w regulaminie serwisu.

Prowadzisz serwis oponiarsko – mechaniczny i szukasz informacji, jak skutecznie zaistnieć w Internecie? Cykl szkoleń poświęcony marketingowi internetowemu dostarczy wskazówek, jak powinny wyglądać pierwsze kroki, jak stać się widocznym dla klienta oraz jak rozplanować budżet na tego typu wydatki.

1 - Wstęp do marketingu online

Marketing internetowy w serwisach oponiarsko-mechanicznych to temat, który wydaje się być dobrze znany. Prowadzony w sposób profesjonalny pomaga realizować cele biznesowe. Podstawowe definicje i pojęcia oraz to, jak stawiać pierwsze kroki objaśnia Rafał Wiśniewski.

2 - Dobieramy kanały komunikacji. Budżet

Rozwijamy tematykę w rozmowie z naszym ekspertem Rafałem Wiśniewskim. Definiujemy kanały komunikacji i to gdzie warto promować warsztat. Określamy też wartość inwestycji i sposoby oceny jej efektywności.

3 - Czy klient Cię znajdzie – Google

Trzecia części szkolenia prowadzonego przez Rafała Wiśniewskiego. Tym razem przeprowadzamy właściciela serwisu oponiarsko-mechanicznego przez świat Google. – Gdzie i jakie treści zamieszczać? – Samodzielnie czy z pomocą zewnętrznej agencji? – Jak analizować wyniki?

4 - Marketing online. Facebook

Ostatnia część szkolenia wprowadzającego w świat marketingu online dedykowana dla właścicieli serwisów oponiarsko-mechanicznych. W tej części poruszymy wszystko, co warto wiedzieć budując aktywności marketingowe w mediach społecznościowych. Prowadzący – Rafał Wiśniewski