Zarejestruj się aby uzyskać BEZPŁATNY dostęp do kursu.
Masz już konto? Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
Prowadzisz serwis oponiarsko – mechaniczny i szukasz informacji, jak skutecznie zaistnieć w Internecie? Cykl szkoleń poświęcony marketingowi internetowemu dostarczy wskazówek, jak powinny wyglądać pierwsze kroki, jak stać się widocznym dla klienta oraz jak rozplanować budżet na tego typu wydatki.
1 - Wstęp do marketingu online
Marketing internetowy w serwisach oponiarsko-mechanicznych to temat, który wydaje się być dobrze znany. Prowadzony w sposób profesjonalny pomaga realizować cele biznesowe. Podstawowe definicje i pojęcia oraz to, jak stawiać pierwsze kroki objaśnia Rafał Wiśniewski.
2 - Dobieramy kanały komunikacji. Budżet
Rozwijamy tematykę w rozmowie z naszym ekspertem Rafałem Wiśniewskim. Definiujemy kanały komunikacji i to gdzie warto promować warsztat. Określamy też wartość inwestycji i sposoby oceny jej efektywności.
3 - Czy klient Cię znajdzie – Google
Trzecia części szkolenia prowadzonego przez Rafała Wiśniewskiego. Tym razem przeprowadzamy właściciela serwisu oponiarsko-mechanicznego przez świat Google. – Gdzie i jakie treści zamieszczać? – Samodzielnie czy z pomocą zewnętrznej agencji? – Jak analizować wyniki?
4 - Marketing online. Facebook
Ostatnia część szkolenia wprowadzającego w świat marketingu online dedykowana dla właścicieli serwisów oponiarsko-mechanicznych. W tej części poruszymy wszystko, co warto wiedzieć budując aktywności marketingowe w mediach społecznościowych. Prowadzący – Rafał Wiśniewski