Zarejestruj się aby uzyskać BEZPŁATNY dostęp do kursu.
Masz już konto? Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
Chcesz rozwijać swoją karierę, z drugiej strony przerasta Cię nadmiar obowiązków? W tym cyklu szkoleń nauczysz się jak efektywnie stawiać sobie cele, jak delegować zadania współpracownikom i jak skutecznie motywować ich do pracy. Odpowiednie zarządzanie pracą swoją i swoich pracowników może być kluczem do sukcesu Twojego serwisu oponiarsko – mechanicznego.
1 - Motywowanie
Jak zmotywować moich pracowników?” „Wydaje mi się, że moi pracownicy są zdemotywowani” „Motywacja to tylko pieniądze i jeszcze więcej pieniędzy!” Jeżeli zarządzasz ludźmi i te pytania i stwierdzenia nie są ci obce to zapraszamy na szkolenie z Darkiem Wawrzenieckim i Mariuszem Chałatem, którzy pomagają zrozumieć i stosować motywowanie w świecie warsztatu oponiarsko-mechanicznego.
2 - Delegowanie
Darek Wawrzeniecki i Mariusz Chałat w rozmowie o tym, czym delegowanie jest a czym nie jest oraz jak prawidłowo delegować zadania w serwisie oponiarsko-mechanicznym. Szkolenie dla każdego właściciela i kierownika serwisu.
3 - Monitoruj swoje cele!
Pracujesz w sprzedaży ale nie masz wyznaczonych celów? Dowiedz się jak i dlaczego warto to zrobić dla rozwoju swojej kariery z rozmowy z Darkiem Wawrzenieckim.